Informacje ogólne

Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Gmina Głogów Małopolski.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego, część materiałów zamieszczonych na stronie opublikowano przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

 

Treść niedostępna

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Krasoń Andrzej, a.krason@glogow-mlp.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 177897100. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Link do strony internetowej Rzecznika Praw

 

Wyłączenia

załączniki publikowane jako skany dokumetów w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo.

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:Krasoń Andrzej, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., telefon:177897100.

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, nastąpi najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Aplikacja mobilna

Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca.

Skargi i odwołania

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Urząd Miejski - Ratusz, Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski W budynku zlokalizowano referaty: 1. Referat organizacyjno-administracyjny 2. Referat Spraw Obywatelskich 3. Referat Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej 4. Samodzielne stanowisko ds. Geodezji 5. Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa 6. Referat Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Rozwoju Gminy 7. Referat Komunikacji Społecznej i Promocji 8. Referat Inwestycji i Dróg Gminnych 9. Referat planowania i zagospodarowania przestrzennego Przed wejściem do budynku zamontowano dzwonek umożliwiający w kontakt z pracownikiem urzędu. Ze względu ma zabytkowy charakter budynku brak możliwości pokonania barier architektonicznych. Istnieje możliwość umówienia się osoby niepełnosprawnej z pracownikiem w holu urzędu lub na parkingu przy urzędzie. Urząd Miejski – ul. Kościelna 8,36-060 Głogów Małopolski tel: 177897000 W budynku zlokalizowano referaty: 1. Referat Budżetu i Finansów Gminy 2. Referat Podatkowy Przed wejściem do budynku zamontowano dzwonek umożliwiający w kontakt z pracownikiem urzędu. Budynek posiada podjazd dla niepełnosprawnych. Brak dostępności tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

 

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość umówienia się osoby niepełnosprawnej z pracownikiem w holu urzędu lub na parkingu przy urzędzie. Budynek jest otwarty dla osób korzystających z pomocy psa asystującego. Przed wejściem do budynku zamontowano dzwonek umożliwiający w kontakt z pracownikiem urzędu. Budynek posiada podjazd dla niepełnosprawnych. Inne informacje i oświadczenia Wizualizacja budynku dostępna pod adresem: KLIKNIJ TUTAJ